VW Golf V Chiptuning - v říjnu 2003 nahradil Golf V úspěšný Golf IV. V tomto modelu VW nainstaloval novou zadní nápravu zavěšenou na čtyřech ramenech, která vykazuje lepší jízdní vlastnosti především při jízdě do zatáček. Koncem roku 2004 pak VW uvedl sportovnější GTI variantu, v březnu 2007 pak VW představil kombi verzi. Dostupný je VW Golf V chiptuning. Přesto nebyl Golf V ani zdánlivě tak úspěšný jako jeho předchůdce, a proto byla v roce 2008 jeho výroba ukončena.
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
VW Golf V (1K) 1.9 TDI (PD) | 1896 ccm | 90 k | 66 kW | 210 Nm | BRU, BXF, BXJ |
VW Golf V (1K) 1.9 TDI (PD) | 1896 ccm | 105 k | 77 kW | 250 Nm | BJB, BKC, BXE, BLS |
VW Golf V (1K) 2.0 TDI (CR) | 1968 ccm | 140 k | 103 kW | 320 Nm | CBDB |
VW Golf V (1K) 2.0 TDI (PD) | 1896 ccm | 136 k | 100 kW | 320 Nm | AZV |
VW Golf V (1K) 2.0 TDI (PD) | 1968 ccm | 170 k | 125 kW | 350 Nm | BMN |
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
VW Golf V (1K) 1.4 TSI | 1390 ccm | 122 k | 90 kW | 200 Nm | CAXA |
VW Golf V (1K) 1.4 TSI | 1390 ccm | 140 k | 103 kW | 220 Nm | BMY |
VW Golf V (1K) 1.4 TSI | 1390 ccm | 160 k | 118 kW | 240 Nm | CAVD |
VW Golf V (1K) 1.4 TSI | 1390 ccm | 170 k | 125 kW | 240 Nm | BLG |
VW Golf V (1K) GTI 2.0 TFSI | 1984 ccm | 200 k | 147 kW | 280 Nm | AXX,BWA,BPY,CAWB |
VW Golf V (1K) GTI 2.0 TFSI | 1984 ccm | 230 k | 169 kW | 300 Nm | BYD |
Request car now. Usually you get an answer on the same day!