Volvo XC90 II chiptuning – 13 let po zahájení prodeje první generace v roce 2002 byla představena generace druhá. Volvo tím zahajuje novou designovou řeč koncernu a změnily se i rozměry, SUV vyrostlo o krásných 15 cm délky. XC90 existuje výhradně jako čtyřválec, to je trochu málo pro segment, ve kterém se V6 a V8 vlastně pohybuje. Kdo postrádá tah velkého motoru, najde řešení u CPA s chiptuningem Volvo XC90 II. Rovněž pohony plug-in-hybrid mohou získat výkon díky chiptuningu XC90 II.
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
Audi A8 (D5) 3.0 TDI | 2967 ccm | 286 k | 210 kW | 600 Nm | |
Audi A8 (D5) 4.0 TDI | 3956 ccm | 435 k | 320 kW | 900 Nm | VW EA898 |
Audi A8 (D5) 50 TDI | 2967 ccm | 286 k | 210 kW | 600 Nm | |
Audi A8 (D5) 60 TDI | 3956 ccm | 435 k | 320 kW | 900 Nm | VW EA898 |
Označení automobilu | Obsah | k | kW | Nm | ID Motoru |
---|---|---|---|---|---|
Audi A8 (D5) 3.0 TFSI | 2995 ccm | 340 k | 250 kW | 500 Nm | |
Audi A8 (D5) 50 TFSI | 2995 ccm | 333 k | 245 kW | 440 Nm | CREC |
Audi A8 (D5) 55 TFSI | 2995 ccm | 340 k | 250 kW | 500 Nm | |
Audi A8 (D5) 60 TFSI | 3996 ccm | 460 k | 338 kW | 600 Nm | |
Audi A8 (D5) 60 TFSI e | 2995 ccm | 340 k | 250 kW | 500 Nm | |
Audi A8 (D5) S8 | 3996 ccm | 571 k | 420 kW | 800 Nm | |
Audi A8L (D5) 40 TFSI | 1984 ccm | 252 k | 185 kW | 370 Nm |
Request car now. Usually you get an answer on the same day!